Tuesday, March 22, 2016

भैरहवामा होलीको रौनक (फोटो फिचरसहित)


सलमान खान

१० चैत, भैरहवा । आज होली अर्थात फागु पुणिर्मा तराई मधेसका विभिन्न जिल्लाहरुका साथै रुपन्देहीमा पनि हर्षोल्लासका साथ मनाइदैछ ।

तराईका जिल्लाहरुको विभिन्नको चोकमा साङ्गतिक कार्यक्रम गर्दै तथा एकआपसमा मित्रता, आत्मीयता, सामीर्‍य र सद्घाव दर्शाउन साथीभाईहरुलाई अबिर तथा रङ लगाई होली पर्व मनाइदै छ ।

Terai HOLI 2072 (2)होली पर्वको अवसरमा भैरहवामा क्रियाशिल पत्रकारहरु संगठन लुम्बिनी प्रेस क्लबले पनि होली मिलन कार्यक्रम सम्पन्न गरेको छ । समाजिक सदभाव र एकताका लागि क्लबले भैरहवामा आयोजना गरेको कार्यक्रममा राजनितिक दल, समाजिक संघ संस्था, प्रहरी, उद्योगी लगायतको उपस्थिति थियो ।

Terai HOLI 2072 (7)होली पर्वको सुरक्षालाई मध्यनजर गर्दै रुपन्देही प्रहरीले जिल्ला भरी सुरक्षा व्यवस्था कडा पारेको छ । जिल्ला भरी मोबाइल गस्ती लगायत प्रहरी टिमहरु विभाजन गरी जिल्ला भरी खटाइएको र ठाउँठाउँ प्रहरी चेकिङ प्वाइन्ट समेत राखिएको जिल्ला प्रहरी कार्यालय रुपन्देहीले जनाएको छ ।

Terai HOLI 2072 (8)रुपन्देहीमा होली पर्व शान्तिपूर्ण रुपमा सम्पन्न गर्नका लागि रुपन्देही प्रहरीले मदिरा विक्रि वितरण र सेवनमा पनि रोक लगाएको छ ।

पहाडी तथा हिमाली जिल्लाहरुमा होली मनाइएको भोलिपल्ट तराई मधेसमा होली पर्व मनाउने गरिन्छ ।

Terai HOLI 2072 (3)दैत्यराज हिरण्यकश्यपुले विष्णु भक्तिबाट विजलित पार्न नसकेपछि आफ्ना पुत्र प्रल्हादलाई मार्ने उद्देश्य ब्रहृमाबाट आगोले छुन नसक्ने वरदान पाएकी बिहिनी होलिकालाई दन्किरहेको आगोमा छोरा प्रहृलादसहित पस्न लगाउदाँ होलिका भष्म भएको तर भक्त प्रहृलाद भने आगोबाट सकुशल निस्केको प्रसङ्ग पुराणमा उल्लेख छ । यसैको सम्झनास्वरुप शक्तिको दुरुपयोग गर्ने पाप प्रवृत्तिकी प्रतीक होलिका मारिएको उपलक्ष्यमा विजयी उत्सवका रुपमा होली अर्थात फागु पुणिर्मा मनाउने गरिन्छ ।

Terai HOLI 2072 (9)

Terai HOLI 2072 (4)

Terai HOLI 2072 (5)

Terai HOLI 2072 (10)

Terai HOLI 2072 (6)

समाचार सौजन्यः अनलाईन खबर


यो समग्री नेपाल१२३.com मा पुरै पढौं

वैशाखदेखि बैैंकहरूमा विद्युतीय भुक्तानी प्रणाली

१० चैत, काठमाडौं । वित्तीय कारोबारलाई छिटो, पारदर्शी र प्रभावकारी बनाई जोखिम न्यूनिकरण गर्ने उद्देश्यले आगामी बैशाखदेखि विद्युतीय प्रणाली लागु हुने भएको छ ।

बैशाखदेखि सबै बैंक तथा वित्तीय संस्थाहरुमा विद्युतीय भुक्तानी प्रणाली लागू गर्न आवश्यक तयारी पुरा गरिएको नेपाल क्लियरिङ हाउस लिमिटेड (एनसिएचएल)ले जनाएको छ । यो प्रणाली लागु भएपछि बैंक तथा वित्तीय संस्थामार्फत ग्राहकलाई अन्तराष्ट्रिय स्तरको प्रविधिमा आधारित आधुनिक भुक्तानी सेवा प्रदान गर्न सकिने छ ।

अन्तर बैैक विद्युतिय भुक्तानी प्रणाली मार्फत ग्राहकले एउटा बैैकबाट जुनसुकै बैैक तथा वित्तीय संस्थाको खातामा पैसा राख्न र रकम झिक्नुका साथै अन्य विविध सुविधा लिन सक्छन् ।

तर, ती बैैक तथा वित्तीय संस्था एनसिएचएलको विद्युतिय क्लियरिङ प्रणालीमा आवद्ध भएको हुनुपर्नेछ । त्यसैगरी, ग्राहकको रकम स्थानान्तरण, लाभांश भुक्तानी, प्राथमिक निष्कासनको रकम फिर्ता, बिल भुक्तानी, प्रीमियम भुक्तानी, सामाजिक सुरक्षा भत्ता, पेन्सन/तलब भुक्तानी, रेमिट्यान्सलगायतका विविध भुक्तानी दिन र लिन सकिनेछ ।

यो प्रणाली मार्फत हुने कारोबार पारदर्शी हुनुका साथै ठूलो संख्याको कारोबार पनि सहजै गर्न सकिन्छ । यसैगरी, अन्तराष्ट्रिय स्तरको प्रविधिमा आधारित यो भुक्तानी मार्फत कारोबार गर्दा जोखिम न्यूनिकरणका साथै ग्राहकलाई छिटो छरितो सेवा दिन सकिने -एनसिएचएका प्रमुख कार्यकारी अधिकृत नीलेश मान सिंह प्रधानले जानकारी दिए ।

बैंक वित्तीय संस्थालाई नेपाल क्लियरिङ हाउसले अन्तर बैंक विद्युतीय भुक्तानी प्रणालीमा आवद्ध गराउदै लाने क्रममा हालसम्म चार दर्जन बैैंक तथा वित्तीय संस्था र केही रेमिट्यान्स कम्पनीसँग सम्झौता भइसकेको छ ।

नेपाल राष्ट्र बैैंकले पनि विद्युतिय भुक्तानी प्रणालीलाई जोड दिएको छ । वद्युतिय भुक्तानी प्रणालीलाई प्रोत्साहन गर्नकै लागि राष्ट्र बैैकले ‘पेमेण्ट एण्ड सेट्लमेण्ट’ विभाग नै स्थापना गरी काम शुरु गरेको छ ।

हाल एनसिएचएलले विद्युतिय प्रणालीमार्फत १ सय २५ वटा सदस्य बैैकको चेक क्लियरिङ गदैं आएको छ । उक्त प्रणालीमार्फत सदस्य बैक तथा वित्तीय संस्थाका २ हजार ६ सय ३२ वटा शाखाबाट खिचिएका चेक राफसाफ गराउदै आएको छ ।

समाचार सौजन्यः अनलाईन खबर


यो समग्री नेपाल१२३.com मा पुरै पढौं

नेपाल र चीनद्वारा १५ बुँदे संयुक्त विज्ञप्ति जारी

१० चैत, काठमाडौं । नेपाल र चीनले १५ बुँदे संयुक्त विज्ञप्ति जारी गरेका छन् । प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीको जारी चीन भ्रमणका क्रममा बुधबार जारी संयुक्त विज्ञप्तिमा नेपालको नयाँ संविधानको स्वागत गरिएको छ ।

यसलाई नेपालले राजनीतिक स्थिरता र आर्थिक विकासका लागि अवसरका रुपमा सदुपयोग गर्न सकोस् भन्ने चीनले भनेको छ ।

दुई देशले एक अर्को देशका स्वतन्त्रता, स्वाधिनता र भौगोलिक अखण्डतालाई सम्मान गर्दै चासो र हितलाई सम्बाधेन गर्ने संयुक्त विज्ञप्तिमा उल्लेख छ । नेपालले एक चीन नीतिप्रति प्रतिवद्धता जनाएको छ ।

चीन र नेपालबीचको सम्वन्ध नयाँ उचाईमा पुगेको दुई देशको ठहर छ । साथै दुई देशबीच विकास र सम्बृद्धिका नयाँ सम्भावनाहरु खुलेको भन्दै संयुक्त विज्ञप्तिमा समानता र आपसी हितका आधारमा दुबै देशका जनतालाई फाइदा पुग्ने अघि बढ्ने बताएका छन् ।

प्रधानमन्त्री ओलीको चीन भ्रमणका क्रममा १० वटा सम्झौता तथा समझदारी समेत भएको थियो ।

समाचार सौजन्यः अनलाईन खबर


यो समग्री नेपाल१२३.com मा पुरै पढौं

राजधानी भत्काउने भाइकाजी भन्छन्- आधा काम गरेँ, आधा बाँकी रह्यो

१० चैत, काठमाडौं । शहरी विकास प्राधिकरणमा पुग्दा सोमबार २७ वर्ष लामो जागिरे जीवनको अन्तिम दिन भाइकाजी तिवारी सामान्य दिनजस्तै धडाधड काम गरिरहेका भेटिए । उनी आँखै नझिम्क्याई नक्साका ढड्डामा हस्ताक्षर धस्काइरहेका थिए । टेबलमा राखिएको उनको ह्याण्ड फोन बज्यो । आफ्ना दुबै ‘ह्यान्ड्स’ ‘फ्री’ नभएका कारण उनले ‘ह्यान्ड्स फ्री’ मा फोन उठाए ।

महिला स्वर सुनियोेः भाइकाजी सर बोल्नुभा हो ?

भाइकाजीले भनेः  हो, भन्नुस्

महिला स्वरः  सर, हामीले त आजबाट घर भत्काउन थालिसक्यौं । वरिपरिका ३ वटा घर अझै भत्काएनन् । के गर्ने होला ?

भाइकाजीः ठीक छ, भत्काएनन् भने डोजर आएर भत्काउँछ

महिलाः कहिले आउँछ त सर डोजर ? सर, आफैं आउनुहुन्छ ?

भाइकाजीः मेरो जागिर त आजबाट सिद्दियो ।

महिलाः ला…. हो र सर ? किन, कसरी सर ?

भाइकाजीः अनिवार्य अवकाश पाएको हुँ ।

महिलाः ला… अब के हुन्छ सर ? कसले भत्काउँछ त ?

भाइकाजीः ‘मेरो ठाउँमा अर्को व्यक्ति आइहाल्नुहुन्छ नि ।’

महिलाले रुँला झैं गरेर फोन राखिन् । भाइकाजी हस्ताक्षरमै लीन भइरहे ।

बाटो विस्तार गर्दा माथिबाट निकै दवाव अाएको थियो । नारायण खड्का शहरी विकास मन्त्री हुँदा बालाजु बाइपासमा डोजर नहान्न आदेश दिएका थिए । ‘उहाँको आदेशमा मैले जवाफ दिएँ- बन्दुकबाट गोली निस्किसक्यो, गोली अब बन्दुकमा फर्किदैन मन्त्रीज्यू ।’

बिरालोको घाँटीमा घण्टी

भाइकाजी भन्नेवित्तिकै शहरवासीले फराकिला सडक सम्झिन्छन् । हुन पनि काठमाडौंको सडक बिस्तार अभियानमा उनले नेतृत्वदायी भूमिका निभाएका छन् । गाली र ताली सँगसँगै खाए । सोमबार आफ्नो जिम्मेवारीबाट मुक्त हुँदै गर्दा भाइकाजी आधा सन्तुष्ट छन् । ‘काम आधाउधि सकियो, आधा त बाँकी नै रह्यो ।’

काठमाडौंका सडक विस्तारको योजना नयाँ थिएन

भाइकाजीका अनुसार ०३३ सालदेखिको योजना हो यो । तर, यो काम असहज थियो । सडक चौडा बनाउन घर भत्काउन पथ्र्यो । जनताका घरमा डोजर लगाउन फलामको छाति भएको व्यक्ति चाहिन्थ्यो ।
भाइकाजीका शब्दमा यो काम बिरालोको घाँटीमा घन्टी बाँध्नु जस्तो थियो । पञ्चायतदेखि गणतन्त्रसम्म आइपुग्दा धेरैले सत्ता सम्हाले, तर कसैले पनि घन्टी झुण्ड्याउने हिम्मत गरेनन् । सबैलाई काठमाडौंवासीमाझ अलोकपि्रय भइने डर थियो । विरोध खेप्नुपर्ने चिन्ता थियो । बिरालो पनि थियो, घण्टी पनि थियो, तर बाँध्न कोही अघि सरेनन् ।

१० वर्ष एउटै कुर्सीमा

इन्जिनियरिङको पढाइ पूरा गरेपछि भाइकाजी लोकसेवा आयोगबाट नाम निकालेर नेपाल कागज उद्योग लिमिटेडमा सातौं तहको सिभिल इन्जिनियर भए । त्यहाँ काम गर्दैगर्दै फेरि लोकसेवा दिएर बिल्डिङ एन्ड आर्किटेक्ट उपसमूहको इन्जिनियरमा नियुक्त भए । ०४५ साल, मंसिर २४ गते उनले सो नियुक्ति लिएका थिए ।

भाइकाजी ०५८ साल माघदेखि काठमाडौं उपत्यका विकास प्राधिकरण, त्यतिखरको नगरविकास समितिभित्र प्रवेश गरे । राजा ज्ञानेन्द्रको प्रत्यक्ष शासनकालमा प्राधिकरण पसेका उनी एकैपटक रिटायर्ड भएपछि निस्केका छन् । ०६२ सालदेखि उनी एउटै कुर्सीमा थिए ।

जर्मनीबाट पीएचडी गरेर ०५६ सालको जेठमा फर्केपछि नै उनले यो जिम्मेवारी खोजेका थिए । तर, पाएनन् । त्यसपछि उनले १९ महिना रामेछापको भवन निर्माण तथा शहरी विकास कार्यालयमा रहेर काम गरे ।

‘काठमाडौंको मुहार फेर्ने सपना मेरो पहिलेदेखि नै थियो, त्यसैले यो पदमा काम गर्ने इच्छा व्यक्त गरेर तर पाइनँ । यहाँ सरुवा नपाएपछि शशीबाबु थापा सरलाई नमस्ते गर्नै छाडिदिएको थिएँ,’ झक्की स्वभावका भाईकाजी भन्छन् । एक दिन बाटोमा भेट भएपछि उनैले च्याप्प समातेर काठमाडौं ल्याए ।

राजाको शासनकालमा सुरक्षा निकायको मिटिङ बसेको थियो । त्यसमा उनलाई पनि बोलाइएको थियो । वैठकमा कुरा उठ्यो, ‘काठमाडौंमा माओवादीले चार ठाउँमा बम पड्काए भने सेना र सुरक्षा निकायको मुभमेन्ट पनि हुन सक्दैन ।’ त्यसको विकल्पक रुपमा बाग्मति कोरिडोर खोल्ने निर्णय भयो । कोरिडोर खोल्ने क्रममा सिनामंगल एरियामा १४० वटा सुकुम्वासी टहरा हटाएर १२ मिटरको बाटो बनाएको उनले बताए ।

यसरी भयो राजधानी फराकिलो

काठमाडौंको सडक विस्तारमा हामी सियो बनेर पसेर हात्ती बनेर निस्केका हौं,’ भाइकाजी भन्छन् । बाबुराम अर्थमन्त्री भएपछि फराकिलो सडकको परिकल्पनाले मुर्त रुप लिन थालेको उनको भनाई छ ।

भट्टराई अर्थमन्त्री भएपछि बोलाएको एउटा छलफलमा भाईकाजी पनि पुगेका थिए । उक्त छलफलमा भट्टराईले भने, ‘नयाँ नेपाल, नयाँ नेपाल भनेर सरकारमा आएका छौं । साँच्चिकै नयाँ नेपाल बनाउन के गर्ने हो ? तपाईहरुले सघाउनुपर्‍यो ।’ सोही वैठकमा काठमाडौंका सडक विस्तारको ठोस निर्णय भएको उनी बताउछन् ।

भाईकाजी भन्छन्, ‘घर भत्काउनका लागि मान्छेको घरदैलोमा पुगेर नमस्ते गर्दै हिँड्न सम्भव थिएन । सानातिना विरोधलाई वेवास्ता गर्दै एकतर्फी रुपमा अघि बढ्नुपर्छ भने कुरा भयो ।’

बाटो विस्तारका लागि सुरुमा सम्वन्धित क्षेत्रका भुपु वडाध्यक्षहरु सम्मिलित उपभोक्ता समिति बनाइयो । समिति दर्ता गर्न नगर विकासको सिफारिस लिएर जिल्ला प्रशासन कार्यालय कार्यालय जाँदा जिप्रकाले मानेन । ‘सडक बनाउने काम सडक विभागको हो’ भनेर उसले फाइल सडक विभागमा पठायो । सडक विभागले पनि नगर विकासले सडक बनाउन पाउदैन भनेर सिफारिस दिन अस्वीकार गर्‍यो । सो फाइद घुम्दै मन्त्री हिसिला यमीसम्म पुग्यो । मन्त्रीबाट निर्णय भएर आएपछि बल्ल समितिले वैधानिकता पायो ।

समिति गठन भएपछि सबैभन्दा पहिले तीन नम्बर वडा कार्यालयमा भेला डाकिएको थियो । भेलामा सहभागीहरुले पहिले बाटो मिचेर बनाएका सरकारी संरचना भत्काएर देखाएपछि मात्रै जनताका घर भत्काउन सकिने सुझाव दिए । ‘पहिले भैरवनाथ गणको पर्खाल फुटाउनुस् अनि जनतासँग कुरा गर्न आउनुस’ छलफलमा आवाज उठ्यो ।

भाइकाजी सम्झन्छन्, ‘यसरी त्यो काम थाल्न सात महिना लाग्यो । न सेनाले स्वीकृति दियो, न प्रहरीले । म आफैं सारा निकायमा पुगेर कुरा गरेँ । सबैलाई कन्भिन्स गरेँ, अनि काम सुरु गरेँ ।’

काठमाडौंको ४ नम्बर वडा कार्यालयको भेलामा सांसद नरहरी आचार्यले घर भत्काउने कुरामा विरोध जनाए । त्यसपछि ‘जनतालाई क्षतिपूर्ति दिएर मात्रै बाटो बनाउने’ भनेर माइन्युट तयार गरियो । त्यसमा भाइकाजीले सही गर्न मानेनन् । उनले अड्डी लिए, ‘ऐनअनुसार बाटो मिचेर बनाएका संरचना भत्काउन क्षतिपूर्ति दिनुपर्दैन । सबैको योगदानमा बाटो बिस्तार हुने हो ।’

त, त्यहीँ भएको माइन्यूटको आधारमा ७९ जनाले पुनरावेदनमा मुद्दा हाले । पुनरावेदनले ‘क्षतिपूर्ति दिएर मात्रै बाटो बिस्तार गर्न’ आदेश दिएपछि नगरविकास सर्वोच्चमा गयो । सर्वोच्चमा मुद्दा विचाराधीन रहँदा दुईवटा सरकार फेरिए, माधव नेपाल र झलनाथ खनालका । मुद्दा हाल्नेहरुको काम रोकियो भने अरुको काम खुरुखुरु भइरह्यो । त्यसपछि बाबुराम प्रधानमन्त्री बने ।

प्रधानमन्त्री बनेलगत्तै बाबुरामले आफू जनताको छोरो भएकाले स्कटिङ नलिने भन्दै एक्लै मुस्ताङ गाडी चढेर सिंहदरबार र बालुवाटार आउजाउ गर्न थाले । तर, आउजाउ गर्न मात्रै घन्टौं लागेपछि उनले आत्तिँदै बैठक बोलाए । राष्ट्रिय सभागृहमा आयोजित वैठकमा विभिन्न कुराहरु उठे । डिजाइन पास गरौं अनि बजेट स्वीकृत गराएर काम थालौं भन्ने धेरैको धारणा थियो । तर, भाइकाजीले अर्कै कुरा गरे । उनले भने, ‘सुल्टो चालाले हुने भए पहिले नै हुन्थ्यो । अब तोडफोडमै उत्रिनुपर्छ । ध्वंश गरेपछि निर्माण अवश्य हुन्छ ।’

Bhaikaji-Tiwariट्राफिक प्रहरीका डीआइजी गणेश राईले ‘ठीक ठीक’ भन्दै भाइकाजीलाई सही थापे । दुई हस्तीको कुरा मिलेपछि अरु सबै मौन भए । त्यसपछि भाइकाजीको संयोजकत्वमा बाटो विस्तार कार्यदल गठन भयो ।

वर्षेनी बाटो बिस्तारका लागि भनेर प्राधिकरणमा बजेट आउँथ्यो । त्यो वर्ष आएको ८० लाखमध्ये २५ लाख रुपैयाँ बाँकी थियो । भाइकाजीले त्यही २५ लाख रुपैयाँबाट काम सुरु गर्न थाले । सबैभन्दा प्राथमिकताका सडकहरुलाई लिएर सूचना तथा माइकिङ गरियो ।

सबैभन्दा पहिलो दिन नन्दी रात्री स्कुलको बाइपास खोलियो । एभरेस्ट होटलको स्वीमिङ पुल र कम्पाउन्ड फाल्दा ठूलै तरंग उत्पन्न भएको थियो । भाईकाजी त्यतिबेलासम्म चर्चित बनिसकेका थिए ।

‘एकैचोटि डोजर लिएर गएर भत्काइएको होइन,’ भाइकाजी भन्छन्, ‘सुरुमा नोटिस गर्‍यौं, माइकिङ गर्‍यौं । त्यसपछि पनि अटेर गर्नेहरुको मात्र डोजरले भत्काएका हौं ।’ पहिलोपटक डोजर लगाइएको चाहिँ कमलपोखरीमा थियो । त्यहाँ कृष्ण पाउरोटी रहेको घरका विषयमा घरधनी दाजुभाइबीच अंशको झगडा रहेछ । भाइकाजी भन्छन्, ‘दाजुचाहिँ भत्काउन दिन्न भन्दै उफ्रियो भने भाइ भत्काइहाल भन्दै उफ्रियो । हामीले पनि डोजर पठाएर भत्काइदियौं ।’

घर भत्काउने क्रममा सबैभन्दा ठूलो अवरोध लाजिम्पाट, सोह्रखुट्टे कुलेश्वरको गणेस्थान, बल्खु लगायतका स्थानमा भए । उपत्यकाव्यापी संघर्ष समिति गठन नै गठन गरेर काठमाडौंवासी आन्दोलनमा उत्रिए । धेरै ठाउँमा कालो व्यानर झुण्डिए र पोष्टर टाँसिए । सडकमा धर्ना दिनेदेखि अख्तियारमा उजुरी गर्ने कामहरु समेत भए । व्यक्तिगत रुपमा उनलाई विभिन्न धाकधम्कीहरु समेत आउन थाले । असुरक्षित भएपछि उनले घरमा सुरक्षा गार्ड राख्नुपर्ने अवस्थासम्म आयो ।

फोनबाट धम्क्याउने एकजनालाई त भाइकाजीले प्रहरी लगाएर थुनाए पनि । उनलाई तीन दिन कारागारमा राखेर माफी माग्न लगाएर छोडियो । त्यसपछि विस्तारै धम्की आउन कम हुँदै गयो ।

हिजो सडक विस्तारको विरोधमा उत्रिनेहरु समेत आज आफ्नो प्रशंसा गरेर नथाक्ने भन्दै प्रफुल्ल बन्छन् भाइकाजी । उनी भन्छन्, ‘संघर्ष समिति बनाएर आन्दोलन हाँक्नेहरु नै आज तपाईंले गरेको ठीक रहेछ भन्दै फोन गर्छन् ।’

म अझै पनि काठमाडौंलाई व्यवस्थित बनाउनका निम्ति योगदान दिन इच्छुक छु । तर, जिम्मेवारी पाउनकै लागि कसैको घरदैलो चहार्दिन । सरकारले दिएन भने निजी क्षेत्र छँदैछ ।

सडक विस्तारमा पुर्‍याएको योगदानकै निम्ति भाईकाजीले खिलराज रेग्मी सरकारका पालामा सर्वोत्कृष्ट निजामति पुरस्कार प्राप्त गरे ।

मन्त्रीलाई जवाफः गोली निस्किसक्यो

बाटो विस्तारमा नेतृत्व गर्दा उनले माथिबाट निकै दवाव खेप्नुपरेको उनले बताए । नारायण खड्का शहरी विकास मन्त्री हुँदा बालाजु बाइपासमा डोजर नहान्न आदेश दिएका थिए । भाइकाजी भन्छन्, ‘उहाँको आदेशमा मैले जवाफ दिएँ- मैले बन्दुकबाट गोली पड्काइसकेँ, अब यो गोली बन्दुकमा फर्किदैन मन्त्रीज्यू ।’

धोविखोला कोरिडोर बनाउँदा तत्कालीन मन्त्री हृदयेश त्रिपाठीले पनि उनलाई थुप्रै पटक घुमाउरो चेतावनी दिएका थिए । तर, उनी लत्रिएनन् ।

भूकम्पले पाठ सिकायो

भूकम्पपछि सडक विस्तारको महत्व प्रकट भएको उनको अनुभव छ । ‘बाटो पहिले झैं साँघुरो भएको भए मानिसहरु बाहिर निस्केर ज्यान जोगाउन सक्ने थिएनन् । कति भागदौडमा परेर मर्थे । कति सवारी साधन किचिन्थे कुनै लेखाजोखा छैन ।’ उनी भन्छन् ।

सडक छेउछाउका घरहरुलाई ताछ्दै हिँडेपछि उनलाई कतिपय इन्जिनियर साथीले भनेका थिए, भूकम्प आयो भने यी सबै घरहरु सोत्तर हुनेछन् । तर, उनले जवाफ दिएका थिए, ‘म पनि इन्जिनियर हुँ । कसरी ढल्दा रहेछन् हेरौं ।’

आफूले भनेजस्तै एक पाखो भत्काइएका घरहरु भुकम्पमा कुनै पनि नभत्केको उनको दावी छ । भाइकाजी भन्छन्, ‘घर काटिएपछि पिल्लरमा लोड कम पर्‍यो र ती घर झन् बलिया भए । हिजो ५० किलो बोक्दै मान्छेले त्यसबाट २० किलो झिकेपछि झन् बोक्न नसक्ने कुरै थिएन ।’

बाँकी काम यी हुन्

राजधानीमा बाटो बिस्तारको काम ६० प्रतिशत सम्पन्न भएको र ४० प्रतिशत बाँकी रहेको बताउँछन् भाइकाजी । उनका अनुसार सबैभन्दा प्राथमिकतामा अब गौशाला-चाबहिल, चाबहिल-जोरपाटी-सुन्दरीजल, जोरपाटी-साँखु -सुरु भइसकेको), त्रिपुरेश्वर नागढुंगा -शुरु भैसकेको), अब सुरु गर्नुपर्ने टियु गेटदेखि दक्षिणकाली, लगनखेलदेखि सातदोबाटो हुदै गोदावरी, सातदोबाटो हुँदै लुभु, चक्रपथबाट सितापाइला हुदै रामकोट छन् । अरु सानातिना सडक त छँदैछन् । अब बाटो विस्तार गर्न पहिले जस्तो झमेला छैन ।

तर, बाटो बिस्तार गरेर मात्रै राजधानी व्यवस्थित नहुने भन्दै उनले यसका लागि राजधानीको जनघनत्व कम गर्नु अपरिहार्य रहेकोमा जोड दिएका छन् ।

उनी भन्छन्, ‘यो साँघुरो शहरले यत्रो ठूलो जनघनत्व लामो समय थेग्न सक्दैन । त्यसैले हामीले विगतदेखि नै स्याटेलाइट सिटीको परिकल्पना गर्दर्ै आएका छौं । भुकम्पपछि त यो झनै अपरिहार्य देखिएको छ ।’

धेरै दिन आराम नगर्ने

सोमबारदेखि एकाएक फुर्सदिला बनेका छन् भाईकाजी । २७ वर्षदेखिको रुटिन भत्किएको छ । बिहान उठ्छन् र घडी हेर्छन् । मुख धुन कुनै हतारो छैन । खाना जतिबेला खाए पनि भयो । अफिस जानु छैन । आज कहाँ डोजर पठाउने भन्ने चिन्ता छैन । फुर्सदै फुर्सद छ ।

यद्यपि, धेरै दिन हाई काढेर बस्ने मुडमा पनि छैनन् उनी । केही दिन आराम गरेपछि कुनै न कुनै हिसाबले सक्रिय जीवनमा फर्किने योजना छ । सरकारले अझै उनलाई कुनै जिम्मेवारीको लायक ठान्यो भने सहर्ष स्वीकार्नेछन् । अन्यथा जहाँबाट राम्रो अफर आउँछ, त्यतै लाग्नेछन् ।

भाइकाजी भन्छन्, ‘म अझै पनि काठमाडौंलाई व्यवस्थित बनाउनका निम्ति योगदान दिन इच्छुक छु । तर, जिम्मेवारी पाउनकै लागि कसैको घरदैलो चहार्दिन । सरकारले काम दिएन भने निजी क्षेत्र छँदैछ ।’

समाचार सौजन्यः अनलाईन खबर


यो समग्री नेपाल१२३.com मा पुरै पढौं

एक वर्षमा नेपालबाट ५० जना विदेशी धपाइए

रमेश धमला

१० चैत, काठमाडौं । अध्यागमन विभागको हिरासतमा थुनिएका ९ जना विदेशी मध्येका एक हुन् जापानी नागरिक क्रियुसी युसी । करिब ५ वर्ष अगाडि नेपाल घुम्न आएका क्रियुसी तोकिएको भन्दा लामो समय नेपाल बसे, त्यो पनि विना भिसा ।

उनी प्रहरी र अध्यागमनलाई छक्याउँदै महेन्द्रनगरतिर घुम्दै थिए । तर, गत माघ ३ गते महेन्द्रनगरमा प्रहरीको चेकिङमा परे । पासपोर्टमा भिसा सकिएको लामो समय भैसक्दा पनि बिना रोकतोक महेन्द्रनगरमा घुमिरहेका क्रियुसीलाई त्यहींबाट पक्राउ गरेर प्रहरीले अध्यागमन विभागलाई बुझायो ।

अध्यागमनले ती जापानी नागरिक विरुद्ध भिसाभन्दा लामो समय बसेको अर्थात ‘ओभर स्टे’अन्तर्गत कारबाही अगाडि बढायो ।

अध्यागमन विभागका अनुसार उनी ४ वर्षभन्दा लामो समय विना भिसा नेपाल बसिरहेका थिए । त्यो वापत उनले भिसा शुल्क र जरिवाना गरी करिब ७ लाख रुपैंया बुझाउनुपर्नेछ । तर, उनले रकम बुझाउन सकिरहेका छैनन् । अदालतको फैसलाअनुसार आवश्यक जरिवाना तिर्न नसकेपछि उनी अहिले हिरासतमा छन् ।

इरानी नागरिकहरु प्याम जमासिद्धि र मस्ताफा सालिजोहि अरल पनि गत फागुन १२ गते काठमाडौंको बूढानीलण्ठबाट पक्राउ परे । ती दुई इरानी नागरिकहरु पनि भिसाभन्दा लामो समय बसेपछि पक्राउ परेका थिए । उनीहरुले पनि अध्यागमनमा बुझाउनु पर्ने जरिवाना र भिसा शुल्क तिर्न सकेका छैनन् । त्यसैले अध्यागमन विभागले दुबैलाई जरिवाना र भिसा शुल्क दुबै कट्टा हुने गरी कारागार पठाउने तयारी गरिरहेको छ ।

ठगी आरोपमा सजायँ भुक्तान गरिसकेका लाइबेरियाका नागरिक रायल मिक्कुललाई पनि अध्यागमनले फिर्ता पठाउने तयारी गरिरहेको छ । ठगी आरोपमा पक्राउ परेका मिक्कुलले जरिवाना स्वरुप बुझाउनुपर्ने करिब ८ हजार ५ सय रुपैयाँ तिर्न नसकेपछि त्यति नै बराबरको जेल सजायँ भुक्तान गरेका छन् ।

उल्लेखित व्यक्तिहरु विभिन्न आरोपमा पक्राउ परेर आवश्यक सजायँ भुक्तान गरिरहेका वा गरिसकेर फिर्ता पठाउन लागिएका विदेशीहरु हुन् । गैरकानुनी रुपमा नेपालीहरुलाई विदेशबाट फर्काइए जस्तै नेपालमा गैरकानुनी रुपमा बसेका विदेशीहरुलाई पनि स्वदेश फर्काउने गरिएको छ । यो वर्ष मात्रै गैरकानुनी रुपमा नेपालमा बसेका ५० जना विदेशी नागरिकहरुलाई फिर्ता पठाइएको छ ।

कस्ता-कस्ता विदेशीलाई फिर्ता पठाइन्छ ?

भिसाभन्दा लामो समय बसेका वा विभिन्न अपराधमा संलग्न विदेशीहरुलाई आवश्यक सजायँ पछि अध्यागमन विभागले आवश्यक प्रक्रिया पूरा गरेर उनीहरुकै देश फिर्ता पठाउने गरेको छ ।

नेपालबाट फिर्ता पठाइएका प्रायजसो विदेशीहरु लागुऔषध कारोवारमा संलग्नहरु र भिसाभन्दा लामो समय बसेकाहरु छन् । कतिपय विदेशीहरु भिसा सकिएपछि नेपालमै बस्ने र फर्किने बेलामा पक्राउ परेका छन् भने कतिपय चेकजाँचको क्रममा पनि पक्राउ परेका छन् ।

अध्यागमन विभागका अनुसन्धान अधिकृत उमेश दाहालका अनुसार प्रायजसो विदेशीहरुलाई प्रहरीले नै पक्राउ परेर बुझाउने गरेको छ ।

लागुऔषध कारोवारको अभियोगमा पक्राउ परेर सजायँ भुक्तान गरिसकेका विदेशीहरुलाई पनि अध्यागमन विभागले फिर्ता पठाइदिने गरेको छ । विषेशगरी लागुऔषध कारोबारलगायतका घटनामा संलग्नहरुलाई प्रहरीले पक्राउ गर्ने गरेको छ भने भिसाभन्दा लामो समय बस्नेहरु विमानस्थलमा पक्राउ परेका छन् ।

दाहाल भन्छन्, ‘भिसाभन्दा लामो समय कतिपय विदेशीहरु जरिवानामा छुट पाइन्छ कि भनेर बस्ने गरेका छन् । तर, जब पक्राउ पर्छन् त्यसपछि कसैलाई परिवारसँग पैसा मागेर आवश्यक जरिवाना तिरे फिर्ता पठाइएको छ भने जरिवाना तिर्न नसक्नेहरु जेल जान्छन् ।’

५ वर्षमा ३०७ जना फिर्ता

TIA-Nepalनेपालमा आएर अवैध धन्दामा संलग्नदेखि विभिन्न अपराध तथा भिसाभन्दा लामो समय बसेको आरोपमा ०६८ सालदेखि अहिलेसम्म ३ सय ७ जनालाई फिर्ता पठाइएको अध्यागमन विभागको तथ्यांकमा छ । यो वर्ष मात्रै ५० जना विदेशीलाई फिर्ता पठाइएको छ । त्यसमा लागुऔषध कारोवारीदेखि भिओआइपी अर्थात् कलबाइपासका आरोपीहरुसम्म छन् ।

त्यसो त नक्कली पासपोर्टमा नेपाल आउनेहरु पनि पक्राउ परेर फिर्ता पठाइएका छन् । त्यसैमध्येकी एक हुन् बंगलादेशी नागरिक टासिन लहमो । नक्कली पास्पोर्टमा नेपाल आएकी उनलाई ५ वर्ष नेपाल आउन नपाउने गरी प्रतिबन्ध लगाएर फिर्ता पठाइएको छ ।

नक्कली पासपोर्ट, कल बाइपास लगायतका घटनामा प्रायजसो बंगलादेशका नागरिकहरु संलग्न हुने गरेको पाइएको छ भने ठगीमा भियतनामी, नाइजेरियनहरु संलग्न हुने गरेको अध्यागमनको रेकर्डमा छ ।

पर्यटक प्रहरीको खाँचो

अमेरिका, युरोपलगायतका देशबाट आउनेहरुमा केही भिसाभन्दा लामो समय बस्नेहरु छन् भने अधिकांश लागुऔषधसहित पक्राउ परेकाहरु छन् । अमेरिका र युरोपमा नागरिकहरु नेपाल आएर चरेस बोकेर जाने क्रममा पक्राउ पर्ने गरेको तथ्यांक छ ।

विभागका निर्देशक बासु घिमिरेकाअनुसार कम खर्चमा पनि दैनिकी चलाउन सकिने भएकाले कतिपय विदेशीहरु लामो समयसम्म नेपालमै बस्ने गरेका छन् । त्यस्ता विदेशीहरुमा कोहि गलत धन्दामा पनि संलग्न हुने गरेको भेटिएकाले पर्यटक प्रहरीको संख्या र क्षमता बढाउनु पर्ने निर्देशक घिमिरे बताउँछन् ।

‘ओभर स्टे’मा कस्तो कारबाही हुन्छ ?

नेपालमा आएर तोकिएको भिसाभन्दा लामो समय बसेमा प्रत्येक दिनको भिसा शुल्क ३ डलर र जरिवाना २ डलर गरेर दिनको ५ डलरको दरले बुझाउनुपर्ने हुन्छ ।

विभिन्न अपराधमा संलग्न भएकाहरुलाई भने आवश्यक सजायँ पूरा भएपछि अध्यागमनले फिर्ता पठाउने गरेको छ । अपराधमा संलग्नहरुलाई कसुर हेरेर नेपाल आउन प्रतिबन्धसमेत लाग्ने गरेको छ ।

नेपाल आउन खोज्ने कतिपय विदेशीहरु बिमानस्थलबाटै फर्काइएका छन् । विषेश गरेर नेपालले कालो सूचीमा राखेका व्यक्तिहरु नेपाल आउन प्रयास गर्ने तर उनीहरुलाई बिमानस्थलबाटै फिर्ता पठाउने गरिएको विभागका निर्देशक बासु घिमिरे बताउँछन् ।

निर्देशक घिमिरे भन्छन्, ‘इन्टरपोलले पक्राउ सूचीमा राखेका देखि नेपालले समेत प्रतिबन्ध लगाएका व्यक्तिहरु आए भने बिमानस्थलबाटै फिर्ता पठाउने गरिएको छ ।’

समाचार सौजन्यः अनलाईन खबर


यो समग्री नेपाल१२३.com मा पुरै पढौं